برگزاری چهارمین دوره ارزش آفرینی

 

برگزاری چهارمین گردهمایی ارزش آفرینی

ویژه شــــرکای تجاری

چهارمین گردهمایی ارزش آفرینی ویژه شرکای تجاری گروه آرک – یاس سیستم ، ۲۳ مهرماه ۹۹ برگزار شد.

در این گردهمایی ارزش آفرینی که با ثبت نام بیش از ۳۰۰ نفر از شرکای تجاری گروه آرک از سراسر کشور برگزار شد ، در ابتدا مهندس طباطبائی – مدیرعامل گروه آرک – به نقش زنجیره ارزش در افزایش موفقیت فردی و گروهی پرداختند.

در بخش بعدی جناب غفارزاده – رئیس اسبق هیات اول مستشاری امورمالیاتی – در زمینه نحوه رسیدگی به تراکنش های بانکی صحبت کردند.

سپس مهندس الهیان – معاون فنی و پشتیبانی گروه آرک – فرآیند ساخت و مدیریت پروژه در نرم افزارمالی یاس سیستم را برای حاضرین به اشتراک گذاشتند.

در بخش بعدی این برنامه ، میزگرد با حضور مهندس طباطبائی و جناب غفارزاده و همچنین آقای حبیبی ، آقای کاکائی و دکتر محمدزاده که از شرکای تجاری گروه آرک – یاس سیستم هستند ، برگزار شد و به بررسی موضوعات مالی و نقش حسابداران در کسب و کارها پرداختند.

در این بخش ، به هر سخنران ۵ دقیقه فرصت داده شد تا در زمینه سوالات مطرح شده صحبت کنند و در نهایت این بخش را جناب غفار زاده جمع بندی کرده و نظر خود را مطرح کردند.

در بخش بعد ، کارگاه پرسش و پاسخ با حضور سخنرانان برگزار شد و شرکای تجاری ، سوالات مالی و مالیاتی خود را پرسیدند و پاسخ را از اساتید دریافت کردند.

در نهایت ، با جمع بندی سرکار خانم فولادین – معاون فروش و امورقراردهای گروه آرک – مراسم پایان یافت.

لازم به ذکر است این گردهمایی ارزش آفرینی به دلیل کرونا ، بصورت مجازی برگزار شد.

همچنین در خلال برنامه تولد شرکای تجاریی که در مهرماه بوده است ، نام برده و تبریک گفته شد و برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

فیلم این وبینار و دوره های قبل در اپلیکیشن آکادمی مالی یاس در دسترس شماست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *