چرا مدیران شکست می‌خورند - نرم افزار حسابداری یاس سیستم

چرا مدیران شکست می‌خورند؟

شکست مدیران بسیار متداول است، اما قوی‌تر شدن آنها چندان رایج نیست. دلیل اینکه مدیران قادر به گریز از شکست نیستند؛ به این دلیل است که آنها شکست کسب و کار را به عنوان نارسایی قلبی می‌بینند، چیزی که هیچ‌کس نمی‌تواند آن را برطرف کند یا بهبود بخشد.

ادامه مطلب

بهترین سیستم کنترل نقدینگی - نرم افزار حسابداری یاس سیستم

بهترین سیستم کنترل نقدینگی چیست؟

هدف این مقاله، بررسی بهترین سیستم کنترل نقدینگی در واحد های تجاری می باشد. تحقیقات بسیاری نشان داده است که بودجه بندی در شرایط سخت اقتصادی ، می تواند برترین راهکار برای کنترل نقدینگی یک سازمان باشد. بودجه بندی و بررسی علل انحرافات بوجود آمده ، می تواند یکی از بهترین راهکارها برای کنترل نقدینگی توسط صاحبان کسب و کار باشد.
بازه های زمانی بودجه بندی ، می تواند بر اساس میزان فعالیت اقتصادی هر واحد تجاری و میزان رشد تورم اقتصادی تعیین گردد که معمولا براساس رشد نرخ تورم ، بین سه ماهه و یا یک دوره مالی ویا حتی بازه های زمانی بسیار کوتاه تر، در نوسان است .

ادامه مطلب

استراتژیهای مناسب برای افزایش درآمد

استراتژیهای مناسب برای افزایش درآمد شامل چه مواردی هست؟

توسعه و رشد کسب و کارها، کاری بسیار دشوار است که نیازمند تمرکز، آگاهی ، هوش اقتصادی و پشتکار می باشد. آگاهی از مدیریت توسعه و گسترش کسب و کار و چگونگی ارائه خدماتی انحصاری به مشتریان ، در دراز مدت تبدیل به مزیتی رقابتی و افزایش درآمد می گردد. استراتژی های زیادی وجود دارد که برحسب نوع کسب و کار در افزایش درآمد آنان موثر می باشد. به کمک این استراتژیها می توانیم گام های بلندتری جهت افزایش درآمد برداریم.

ادامه مطلب

شرکت‌های کوچک و متوسط SMEs - یاس سیستم

تعریف شرکت‌ های کوچک و متوسط SMEs

شرکت‌های کوچک و متوسط SMEs نسبت به شرکت‌های بزرگ احتمال کمتری برای دریافت وام‌های بانکی دارند. در عوض، آنها برای راه‌اندازی اولیه شرکت‌های خود به منابع مالی داخلی یا پول نقد دوستان و خانواده متکی هستند. شرکت مالی بین‌المللی (IFC) تخمین می‌زند که 65 میلیون شرکت یا 40 درصد از شرکت‌های کوچک و متوسط رسمی (MSME) در کشورهای در حال توسعه، نیاز مالی تامین‌نشده‌ای به میزان 5.2 تریلیون دلار در سال دارند که معادل 1.4 برابر فعلی است.

ادامه مطلب

تاثیر تغییرات اجتماعی بر حسابداری

تاثیر تغییرات اجتماعی بر حسابداری

فرهنگ نه تنها به صراحت در شیوه‌های حسابداری یک سازمان یافت می‌شود، بلکه به صورت ضمنی در فعالیت‌های روزمره یک شرکت نیز یافت می‌شود و پیامدهای ضمنی بر روابط کارفرما و کارمند و رویه حسابداران تاثیر می‌گذارد. محققان از این نفوذ فرهنگی به عنوان فرهنگ سازمانی یاد می‌کنند.

ادامه مطلب

شرکتهای کوچک و متوسط

اندازه شرکتهای کوچک و متوسط

بسیاری از افراد در اقتصادهای نوظهور در شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs) کار پیدا می‌کنند. بر اساس گزارش سازمان توسعه و همکاری اقتصادی (OCED) شرکت‌های کوچک و متوسط تقریباً 50 درصد از کل اشتغال و 40 درصد از تولید ناخالص داخلی این کشورها را تشکیل می‌دهند

ادامه مطلب

وظایف حسابدار مالی

وظایف حسابدار مالی

حسابدار مالی چه وظایفی را برعهده دارد و از مهم‌ترین وظایف حسابدار مالی در یک شرکت چیست؟ حسابدار مالی کیست؟ منظور از حسابداری مالی چیست؟ وظایف حسابدار مالی چه می-باشد؟ و مزیت¬های وجود حسابدار مالی در سازمان¬ها و شرکت¬ها چیست؟
هدف کلی ما در این مقاله بررسی شرح وظایف حسابدار مالی و ارائه اطلاعات کامل در رابطه با مسئولیت‌های حسابداری مالی می‌باشد، پس جهت کسب اطلاعات بیشتر دراین‌باره بهتر است تا انتهای متن همراه ما باشید.

ادامه مطلب

امنیت در نرم افزار حسابداری

اهمیت امنیت در نرم افزار حسابداری

سیستم‌های حسابداری، حاوی اطلاعات محرمانه‌ای هستند که باید همیشه ایمن نگه داشته شوند. عواقب دسترسی غیرمجاز می‌تواند ویرانگر باشد؛ از مشکلات سرقت هویت گرفته تا از دست دادن داده‌های غیرقابل جایگزین. هنگامی که داده‌های حسابداری عمداً یا تصادفی تغییر یا حذف می‌شوند، باعث ایجاد خرابی در بخش حسابداری شده و قابلیت اطمینان یا دقت همه داده‌ها را زیر سوال می‌برد.

ادامه مطلب