حسابداریتو در سال جدید نو کن، اما به قیمت ۱۴۰۲!

فقط تا ۹ خرداد

نرم افزار مالی یاس سیستم

اخبار یاس سیستم

رشد شاخص بورس به 13.7 درصد رسید

رشد شاخص بورس به ۱۳.۷ درصد رسید

حجم معاملات بورس اوراق بهادار در هفته ای که گذشت ۴۱۱۶ میلیون سهم و ارزش آن ۸۶۹۱ میلیارد ریال بود که از نظر حجم و ارزش معاملات به ترتیب ۵ و ۱۱ درصد افزایش داشته است. ارزش بورس اوراق بهادار تهران نیز در این مدت به عدد ۳۵۰۶۶۴۱ میلیارد ریال رسید که رشد ۱٫۷ درصدی را نشان می‌دهد.

مطالعه خبر
اخبار - یاس سیستم - نرم افزار حسابداری برای کسب و کارهای کوچک و متوسط

ایران دوازدهمین فولادساز دنیا شد

ایران توانسته است از فرصت ایجاد شده در بازار فولاد دنیا بهترین استفاده را بکند. از طرف دیگر سرمایه گذاری در بازار فولاد هم نقش زیادی در ارتقای توان تولید کشور داشت.

در نه ماه اول سال ۲۰۱۷ میلادی، ایران توانست ۱۶.۲۳ میلیون تن فولاد تولید کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۳۰ درصد رشد داشت.

مطالعه خبر

کلاهبرداری از مودیان مالیاتی با شگرد متقلبانه

کلاهبرداری از مودیان مالیاتی با شگرد متقلبانه

سازمان امور مالیاتی کشور با صدور اطلاعیه‌ای با اعلام وقوع برخی کلاهبرداری‎ها و سوءاستفاده‎های افراد سودجو از مودیان مالیاتی، خواستار هوشیاری آنان در مقابل شگردهای متقلبانه و مجرمانه کلاهبرداران شد.

در اطلاعیه سازمان امور مالیاتی کشور آمده است: طبق گزارش های واصله به این سازمان، علیرغم تلاش های پیشگیرانه سازمان به منظور جلوگیری از اقدامات مجرمانه افراد سودجو که در پاره ای موارد اقدام به کلاهبرداری از طرق مختلف می نمایند، متاسفانه باز شاهد سوء استفاده برخی افراد سودجو و فرصت طلب از مودیان محترم مالیاتی بوده ایم.

مطالعه خبر
اخبار - یاس سیستم - نرم افزار حسابداری برای کسب و کارهای کوچک و متوسط

رئیس کل بیمه مرکزی : حق بیمه رانندگان قانونمدار کاهش می یابد

رئیس کل بیمه مرکزی : حق بیمه رانندگان قانونمدار کاهش می یابد

عبدالناصر همتی، رئیس کل بیمه مرکزی از تصویب آیین نامه ماده ۱۸ قانون بیمه شخص ثالث با موضوع ضوابط تعیین سقف بیمه شخص ثالث، نحوه اعمال تخفیفات و جرائم آن از سوی هیات وزیران خبر داد و در خصوص جزئیات این آیین نامه گفت: بر اساس این آیین نامه، حق بیمه رانندگان که در سامانه راهنمایی و رانندگی دارای نمره منفی هستند به ازای هر نمره یک درصد و تا سقف ۳۰ درصد افزایش می یابد و رانندگانی که رانندگی پرخطر انجام می دهند نیز مشمول اضافه نرخ می شوند.

مطالعه خبر