حسابداریتو در سال جدید نو کن، اما به قیمت 1402!

فقط تا ۸ خرداد

نرم افزار مالی یاس سیستم

رونمایی از سیستم یاس

به گزارش روابط عمومی گروه شرکت های آرک ،مراسم رونمایی یاس همزمان با نزدیک شدن به واپسین روزهای سال۹۴، با حضور جمعی از نمایندگان آرک در تهران و دیگر استان ها بهمراه مدیران این شرکت،در مراسمی در باغ زیبای تهران رو نمایی شد.

مهندس طباطبایی مدیر عامل گروه شرکتهای آرک ضمن معرفی اهدف این پروژه، به بیان اهمیت وجود نرم افزارهای مالی ساده و با قابلیت برای استفاده صاحبان کسب و کارهای کوچک و چابک پرداخته و بازار هدف یاس را بازار بسیار مناسبی برای عرضه این محصول برشمرد. وی همچنین به علت انتخاب رنگ بنفش و نام یاس برای این محصول اشاره نمود. مهندس طباطبایی صحبتهای خود را با امید وجود یاس در هر کسب و کاری در آینده خاتمه داد.

در ادامه مهندس معماری مدیر بخش تولید آرک، ضمن تشریح مراحل تولید یاس ، بهره گیری از سیستم مرکزی، وجود امنیت بسیار بالادر حوزه های دیتا و مشتری،کاربری آسان و بهره گیری از گزارشات و خروجی های متنوع و متناسب با کاربری بخش های مختلف سازمانی را از دیگر ویژگی ها برشمرد و افزود: سیستم یاس مجهز به دو روش کلیدی برای برقراری ارتباطات درون و برون سازمانی بوده و مفتخریم که با فعال سازی سیستم پیام رسان بدون نیاز به اینترنت ، برای اولین بار در کشور امکان دسترسی به تمامی داده ها را برای کاربران خود میسر ساخته ایم.

همچنین مهندس رشیدی مدیر واحد محصول، با معرفی نقش و اهمیت فرایند کنترل کیفیت در تولید محصولات غیر فیزیکی مانند نرم افزار، با ذکر این مطلب که در تهیه محصول یاس حساسیت بسیاربالایی وجود داشته افزود: روند کنترل کیفی یاس در طی ۴ مرحله و بر اساس آخرین استانداردهای کنترل کیفی ایزو صورت گرفته است. همچنین وی به توضیح شیوه های آموزشی مختلف ایجاد شده و جامع بودن آن پرداخت و گفت: دو سبک آموزشی برای یاس در نظر گرفته شده است که یکی از آنها آموزش نوشتاری و تصویری به حجمی بالغ بر حدود ۱۰۰۰ صفحه و دیگری ۱۲ ساعت شامل مجموعه ای از حدود ۳۴۰ فیلم آموزشی بسیار با کیفیت می باشد.

در انتها بعد از انتظار بسیار مشتاقان حاضر در مراسم جهت رونمایی این محصول، مهندس الهیان مدیرعامل شرکت حامی آرک تولیدی صنتی، یاس را به عنوان محصول جدید گروه شرکتهای آرک برای نمایندگان و حاضرین در مراسم رونمایی کرد؛ شایان ذکر است این مراسم با استقبال بی نظیر حضار و پذیرایی درساعت ۱۵:۱۸ خاتمه یافت.

 

[av_image src=’https://yassystem.com/wp-content/uploads/2015/11/110315.png’ attachment=’1343′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ styling=” hover=” link=’manually,https://yassystem.com/%D8%AE%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87/’ target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ av_uid=’av-30803a’][/av_image]

رو نمایی یاس pdf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *