نخستین دستور روحانی به وزرای جدید

معاون اول رییس‌جمهور با بیان اینکه رییس‌‌جمهور از وزرا خواستند برای اجرایی کردن برنامه‌های دولت، برنامه های عملیاتی تهیه کنند، گفت: رییس‌جمهور تاکید ویژه‌ای بر ایجاد اشتغال و مقابله با چالش بیکاری داشت.

اسحاق جهانگیری در پایان اولین جلسه هیات دولت دوازدهم با حضور در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا لازم می‌دانم از اعتماد رییس‌جمهور به اعضای دولت و رای خوب نمایندگان به وزرای پیشنهادی تشکر کنم. با هماهنگی میان دولت و مجلس می‌توان امیدوار بود که نسبت به حل مشکلات مردم گام‌های بلندتری برداشته خواهد شد.

معاون اول رییس‌جمهور ادامه داد:‌ در جلسه امروز هیات دولت، رییس جمهور مطالبی که داشتند مطرح و با اشاره به اولویت‌ها از وزرا خواستند برنامه هایی که رییس‌جمهور داشته و در مجلس ذکر شده، برنامه عملیاتی تهیه کنند تا در زمان‌بندی مشخص به نتیجه برسد.

او اظهار کرد: رییس‌جمهور تاکید ویژه‌ای بر ایجاد اشتغال و مقابله با چالش بیکاری داشتند و خواستند وزارتخانه‌های اقتصاد و خارجه و صنعت و معدن و تجارت در تامین منابع خارجی و داخلی و به صحنه آوردن بخش خصوصی حرکت کنند و قرار شد در جلسات آینده گزارشی درباره وضعیت بودجه سال جاری ارائه و اعضا از منابع درآمدی و هزینه‌ای آگاه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *