حسابداریتو در سال جدید نو کن، اما به قیمت ۱۴۰۲!

فقط تا ۹ خرداد

نرم افزار مالی یاس سیستم

دلیل مهم شکست کسب و کارهای کوچک چیست؟

مدیریت نادرست کسب و کارهای کوچک می تواند باعث ورشکستگی این بنگاه های اقتصادی شود.در یکی از تیترهای اخیر روزنامه نیویورک تایمز “ده دلیل شکست کسب و کارهای کوچک” دلایلی همچون مدیریت نادرست مالی و تصمیمات حسابداری ضعیف به عنوان ۷۰% از کل این ده دلیل بر شمارده شده بود. مسلما طفره رفتن راه حل نیست .مهم است که در بین جدول شلوغ زمانبندی خود وقتی برای یادگیری اصول اولیه حسابداری و تمرین مدیریتی رهگیری عملیات مالی بگذارید.در زیر چند نکته برای کمک به این موضوع بیان شده است.

۱- یک نرم افزار حسابداری مالی تهیه کنید

مطمئنا قصد ندارید که کسب و کار خود را با دعا و آرزو پیش ببرید.هر چند می توانید از طریق بعضی از نرم افزار های صفحه گسترده مانند اکسل کار خود را پیش ببرید اما این کار باید به صورت دستی انجام شود و به همین دلیل زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد. راه حل تهیه یک نرم افزار حسابداری است.

۲- آموزش حرفه ای ببینید

مقداری زمان برای یادگیری حسابداری و مدیریت مالی بگذارید،اگر قصد دارید که تجارت کنید باید زبان تجارت را یاد بگیرید. در زیر اصطلاحاتی که باید با آنها آشنا باشید آمده است.
.ترازنامه
.تجزیه و تحلیل سر به سر
.نقطه سر به سر
.صورت گردش وجوه نقد
.صورت جریان وجوه نقد
.صورت سود و زیان
.دوره بازگشت سرمایه

۳- کمک حرفه ای بکیرید

بسته به اینکه چه کار می کنید و اینکه تخصص شما در کارتان چیست،شاید تصمیم بگیرید که از کمک یک دفتردار و یا حسابدار استفاده کنید.دفتردار فقط اطلاعات روزانه شما را ثبت و نگهداری می کند در حالیکه حسابدار شما را در گرفتن تصمیمات استراتژیک برای رسیدن به اهداف از طریق داده های حسابداری یاری می کند.

تهیه کننده: ستاره مهاجر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *