آموزش مالی برای کسب و کار چگونه باعث تحول می‌شود؟

آموزش مالی برای کسب و کار

آموزش مالی برای کسب و کارها که حسابداری شرکتی را به عنوان مثال استفاده می کنند می‌تواند برای هر کارآفرینی بسیار مفید باشد. در واقع، می‌تواند برای بنیانگذارانی که در روزهای اولیه یک کسب و کار هستند، و در تلاشند چارچوبی برای بقا و رشد شرکت خود ایجاد کنند، بسیار مهم عمل میکند.

موارد مهمی که در ضرورت آموزش مالی برای کسب و کارها مطرح می گردد، عبارتند از :

  • چرا آموزش مالی برای همه ضروری است؟
  • آموزش مالی شرکت‌های نوپا
  • کنترل
  • مقیاس‌پذیری
  • آموزش مالی کارآفرینان
  • روشی که آموزش مالی می‌تواند به شما در تجارت کمک کند
  • پنج راه برای کمک به آموزش مالی کارمندان در تجارت
  • مزایای آموزش مالی در محل کار

سپس به تشریح هریک از موارد خواهیم پرداخت تا بیش از پیش با نکات مهم ضرورت آموزش مالی برای کسب و کارها آشنا شویم.

1. چرا آموزش مالی برای کسب و کار ضروری است؟

آموزش مالی یک اصطلاح گسترده است که می‌تواند به عنوان هر یادگیری که به مردم کمک می‌کند تا تصمیمات آگاهانه‌ای در مورد مدیریت امور مالی خود بگیرند، تعریف می‌شود. این به دلایل زیادی ضروری است، اما یکی، به ویژه، برجسته است: آموزش مالی راه حلی برای شکاف درآمد ارائه می‌دهد.

آموزش مالی اولین قدم برای رفاه اقتصادی است. این یک فرآیند مستمر و حیاتی است که باید شامل موارد زیر باشد:

• جوامع محروم
• بزرگسالان جوانی که هرگز تجربه خوبی در مدیریت امور مالی خود نداشته‌اند

اما نکته اینجاست: صنعت مالی پر از اطلاعات نادرست است. پیمایش در سیستم جریان اصلی بدون دانستن اینکه چیزی بیش از آنچه در مورد امور مالی شما به چشم می‌خورد وجود دارد، می‌تواند چالش برانگیز باشد.

 

2. آموزش مالی برای کسب و کار و شرکت‌های نوپا

بدون توجه به کسب و کار، اکثر بنیانگذاران به ویژه در روزهای اولیه شرکت، خود بر جذب و حفظ آن مشتریان متمرکز هستند.
اینجا هدف فقط فروش و مدیریت مشتری نیست. در مراحل اولیه یک شرکت، موسس می‌تواند کارهای زیادی را برای تحویل محصول نهایی به مشتریان نیز انجام دهد، به ویژه در صنایع مبتنی بر دانش یا مهارت.
در این میان، چه کسی حساب‌ها را متعادل می‌کند و امور مالی کسب و کار را مدیریت می‌کند؟ بدون یک حسابدار تمام وقت در بین کارکنان، انجام کاری بیش از حداقل، از نظر تحلیل مالی می‌تواند دشوار باشد.

 

3. کنترل در آموزش مالی برای کسب و کار

یک صاحب کسب و کار با دیدن آموزش مالی به احتمال زیاد، کنترل کامل کسب و کار خود را در دست دارد. به دست آوردن درک درستی از معنای ترازنامه‌ها و صورت‌های سود و زیان، دید واضحی از وضعیت مالی شرکت شما ارائه می‌دهد و متعاقباً تصمیمات تجاری هوشمندانه‌تر را تسهیل می‌کند.

به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار کوچک، مجبور نیستید تمام جنبه‌های مالی کار را اداره کنید، اما کسب درجه‌ای از زیرکی مالی به این معنی است که می‌توانید برخی از امور مالی کسب‌وکار را مدیریت کنید و در این فرآیند بهترین فرصت را به خود بدهید. ایجاد کسب و کاری که می‌تواند پیشرفت کند. درگیر شدن با اصول اولیه حسابداری یا حتی آموزش حسابداری صفر تا صد  برای برخی از پرسنل می‌تواند شما را برای تعدادی از چالش‌هایی که به ناچار در حوزه کاری خود با آن‌ها روبرو خواهید شد، آماده کند.

 

4. مقیاس‌پذیری

همه کارآفرینان برای راه اندازی و متعاقباً رشد کسب و کار خود به منابع مالی کافی نیاز دارند. دسترسی به وام یا خطوط اعتباری، یک عامل کلیدی در روند توسعه برای شرکت‌های کوچک است. وقتی زمان صحبت با شرکت‌های سهامی خاص، بانک‌ها یا سرمایه‌گذاران فرا می‌رسد که همگی می‌توانند به طور بالقوه در یک کسب‌وکار در حال رشد، سهامدار شوند. بدون شک، توانایی صحبت کردن از لحاظ مالی بسیار ارزشمند خواهد بود.

درک اصول اولیه ابزارهای مالی

درک اصول اولیه ابزارهای مالی که کسب و کارها را قادر می‌سازد تا با موفقیت فعالیت کنند، به کارآفرینان کمک می‌کند تا نه تنها استراتژی کلی خود را تدوین کنند و سرمایه‌گذاری بلندمدت را با تصمیم‌های بودجه‌ای فصلی متعادل کنند، بلکه همچنین با حفظ جزئیات دقیق مانند مشتریانی که این کار را انجام نداده‌اند، کمک می‌کند.

هرساله، هزاران کارآفرین کسب و کارهای کوچک راه اندازی و تأسیس می‌کنند. چالش واقعی پیش روی این کارآفرینان این است که متعاقباً مقیاس به دست آورند. همه کسب و کارهای کوچک برای موفقیت، نیاز به رشدی سودآور دارند. توانایی توسعه یک کسب و کار به روشی سودآور و پایدار نیاز به آموزش مالی دارد.

 

5. آموزش مالی برای کارآفرینان

آموزش مالی کارآفرینان را قادر می‌سازد تا مسئولیت هر دلار، یورو یا پوند را بپذیرند و بر هزینه‌ها و معیارهای ساده جریان نقدی تمرکز کنند، که همگی در به حداکثر رساندن شانس بقای یک کسب‌وکار کوچک حیاتی هستند.

آموزش مالی برای کسب و کار

آموزش مالی برای کسب و کار را در یاس سیستم بخوانید

6. روشی که آموزش مالی برای کسب و کار می‌تواند به شما در تجارت کمک کند

 

  • تاثیر اعمال خود را درک کنید

هنگامی که صورت‌های مالی شرکت خود را درک کردید، می‌توانید موارد خاصی را که بر درآمد سازمان شما تأثیر می‌گذارد، ردیابی کنید. هنگامی که برای مسئولیت‌های روزانه شما اعمال می‌شود، بینش در مورد حسابداری مالی شرکت شما می‌تواند یک عامل انگیزشی برای شما و تیم شما باشد. دانستن تأثیر اقدامات شما بر سلامت مالی سازمان می‌تواند به شما کمک کند تا تصویر بزرگ را در ذهن داشته باشید.

  • تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرید

اگر یک مدیر هستید، آموزش مالی می‌تواند به شما اجازه دهد تا با یک ابزار جدید به مشکلات نزدیک شوید. هنگامی که با یک تصمیم دشوار تجاری روبرو می‌شوید، می‌توانید قبل از اینکه گزینه‌های خود را بسنجید و بهترین انتخاب را برای تیم و سازمان خود داشته باشید، با اطمینان پیامدهای مالی را در نظر بگیرید. آموزش مالی می‌تواند شما را قادر سازد که به یک رهبر جامع تبدیل شوید که جنبه‌های متعددی از مسائل پیش آمده را در نظر می‌گیرد.

 

  • از بودجه تیم خود دفاع کنید

هنگامی که تیم شما برای یک پروژه یا محصول به پول نیاز دارد، درک شما از امور مالی می‌تواند به شما در ایجاد یک مورد قوی کمک کند. برای مثال، اگر تیم شما برای نرم‌افزار مدیریت پروژه درخواست بودجه می‌کند، می‌توانید بازده سرمایه‌گذاری پیش‌بینی‌شده را بر اساس میزان کارآمدتر نرم‌افزاری که می‌تواند تیم شما را قادر به کار کند محاسبه کنید. اثبات تأثیر آن بر نتیجه شرکت شما، پرونده شما را قانع‌کننده‌تر می‌کند.

 

  • مهارت‌های مذاکره خود را تقویت کنید

آموزش مالی می‌تواند به شما کمک کند تا در میز مذاکره پیشرفت کنید. چه در حال مذاکره درباره حقوق، مزایا و یا محدوده یک پروژه باشید. داشتن درک از تصویر مالی بزرگتر می‌تواند به شما کمک کند. اگر موضوع مذاکره بر رفاه مالی سازمان تأثیر بگذارد، درک نحوه صحبت در مورد پیامدهای مالی نتیجه دلخواه شما می‌تواند گفتگو را به نفع شما تغییر دهد.

 

  • از نظر مالی کارآمد شوید

درک اینکه چگونه هر یک از هزینه‌های تیم شما در بدهی‌های موجود در ترازنامه سازمان شما نقش دارد، می‌تواند به شما این امکان را بدهد که چگونه از نظر مالی کارآمدتر باشید. شاید سرویسی وجود داشته باشد که تیم شما قبلاً در آن مشترک شده و دیگر از آن استفاده نمی‌کند، یا شاید بتوانید نسخه رایگان ابزاری را که تیم شما برای آن پول پرداخت کرده است بیابید. هنگامی که از چگونگی عوامل مخارج در ترازنامه آگاه هستید، شناسایی راه‌هایی برای مقرون‌به‌صرفه‌تر بودن آسان‌تر می‌شود.

 

7. پنج راه برای کمک آموزش مالی کارمندان در تجارت

1. درک تأثیر اقدامات بر سلامت مالی سازمان.
2. تصمیم‌گیری آگاهانه تر با نزدیک شدن به مشکلات با یک روش جدید.
3. حمایت از بودجه تیم با اثبات تأثیر آن بر سود شرکت شما.
4. تسلط بر آموزش مالی برای پیشرفت در میز مذاکره.
5. با درک اینکه چگونه هزینه‌های تیم در بدهی های موجود در ترازنامه سازمان شما نقش دارد، از نظر مالی کارآمد شوید.

آموزش مالی برای کسب و کار

مزایای آموزش مالی برای کسب و کار را در یاس سیستم بخوانید

8. مزایای آموزش مالی برای کسب و کار

مزیت شماره 1: کاهش استرس کارکنان
مزیت شماره 2: افزایش بهره وری
مزیت شماره 3: کمک به استخدام و حفظ منابع انسانی
مزیت شماره 4: هوش تجاری بهتر کارمندان

جمع‌بندی

فارغ از نقش شما، داشتن آموزش مالی می‌تواند به موفقیت شما در کسب و کار کمک کند. در زمانی که نیاز برای داشتن برای آموزش مالی زیاد است و انتظار می‌رود که افزایش یابد، یادگیری در مورد امور مالی می‌تواند شما را قادر سازد تا تصمیمات بهتری بگیرید، مذاکره موثرتری داشته باشید و تأثیر مثبتی بر سازمانتان داشته باشید. چه بخواهید در مورد امور مالی مطالعه کنید، چه با متخصصان دیگر ارتباط برقرار کنید یا یک دوره آنلاین بگذرانید، آموزش مالی شما در دستان شماست.

 

منابع : entrepreneuronline.hbs.eduacca-x

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *