درآمد ۱۷٫۸ میلیارد دلاری سازندگان ابزارهای پوشیدنی حوزه سلامت تا سال ۲۰۲۱

صنایع سازنده در حوزه فناوری‌های پوشیدنی بهداشت و سلامت تا سال ۲۰۲۱ درآمد سالانه خود را به رقم بی‌سابقه ۱۷٫۸ میلیارد دلار خواهند رساند.

موسسه تحقیقاتی Tractica دراین‌باره نوشت: تعداد محصولات پوشیدنی در حوزه سلامت از رقم ۲٫۵ میلیون ابزار در سال ۲۰۱۶ به رقم ۹۷٫۶ میلیون در سال ۲۰۲۱ خواهد رسید.

[av_image src=’https://yassystem.com/wp-content/uploads/2016/04/AAEAAQAAAAAAAAVjAAAAJDk1N2M4NGZjLWQ1ODYtNGIxMy05MT-1.jpg’ attachment=’2079′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ av_uid=’av-4h887t’][/av_image]

ابزاری مانند ردیاب تناسب‌اندام، ابزارهای نشان‌دهنده علائم حیاتی بدن نظیر ضربان قلب، ابزار مدیریت و مانیتورینگ خواب و پیشنهاد برای الگوی خواب؛ تازه در ابتدای راه هستند و به‌زودی محصولاتی در ارتباط با بیماری‌های مزمن، مدیریت درد و نظارت بیمار از راه دور و آنلاین سراسر جهان را در برمی‌گیرد.

حتی ساده‌ترین ابزار مرتبط با مشتریان می‌تواند تأثیر مثبت خود را با رسانه‌ای کردن موضوع نشان دهد. مثلاً گفته می شود چگونه دستگاهی مانند Fitbit Charge HR توانسته جان یک نفر را نجات دهد!

این‌ ابزارها می‌تواند به پزشک کمک کند تا به‌درستی تصمیم بگیرد که آیا به طور مثال بیمار مبتلا به A Fib فقط دچار تشنج ساده‌شده و یا باید برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شود؟

با نصب Fitbit روی مچ دست و ضبط پالس‌ها، پزشک قادر به تشخیص مناسب حال بیمار می‌شود و این یعنی صرفه‌جویی در وقت و هزینه!

[av_image src=’https://yassystem.com/wp-content/uploads/2015/11/110315.png’ attachment=’1343′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ styling=” hover=” link=’manually,https://yassystem.com/%D8%AE%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87/’ target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ av_uid=’av-74dzt’][/av_image]

دانلود خبر: درآمد ۱۷٫۸ میلیارد دلاری سازندگان ابزارهای پوشیدنی حوزه سلامت تا سال ۲۰۲۱

مطالعه  پیاده سازی اولین ارز دیجیتال کشور

مشاوره رایگان نرم افزار حسابداری و سامانه مودیان

همین حالا با دریافت مشاوره حرفه‌ای و رایگان حال کسب و کارتون رو خوب کنید!