با ماوس خداحافظی کنید

فرقی نمی کند که چه سنی دارید، کودک هستید یا بزرگسال، زن هستید یا مرد. وقتی صحبت از آسایش و راحتی می شود همه از آن استقبال می کنند. ایده های نو و انسانهای خوش فکر همواره سعی می کنند دنیای ما را به محل بهتری برای زندگی تبدیل کنند.

گجت Flow یکی از آن ایده های جالبی است که می خواهد جای موس را در کامپیوتر ما بگیرد. این دستگاه الکترونیکی با ابعادی کوچک قادر است فرمان های حرکتی و لمسی شما را به بهترین شکل اجرا کند.

 نکته جالب در این ابزار این است که شما می توانید حرکات سفارشی را برای اجرای دستورات مختلف در آن تنظیم کنید. به عنوان مثال اگر شما کف دست خود را در بالای این گجت قرار دهید و به سمت بالا پایین حرکت دهید صدای موزیک کم و یا زیاد می شود.

گجت Flow در حال حاضر با تمامی سیستم های عامل کامپیوتر و تبلت سازگار است و سازندگان آن قول هماهنگی آن با گوشی های همراه را داده اند. برنامه های کامپیوتری از قبیل اتوکد، فتوشاپ و رادیو اینترنتیSpotify و تعدادی دیگر قادر به انجام دستورات Flow هستند. بنابراین فرقی نمی کند که شما مهندس هستید یا طراح گرافیک، همه می توانند از این گجت و کارایی آن استفاده نمایند.

با این اوصاف با تکنولوژی‌ای روبرو هستید که با توجه به ابعاد کوچکش می تواند در محل کار، منزل و رستوران به جایگزین بلامنازعی برای موس شما تبدیل شود و تجربه ای جدید را در اختیار کاربران قرار دهد.

[av_image src=’https://yassystem.com/wp-content/uploads/2015/11/110315.png’ attachment=’1343′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ styling=” hover=” link=’manually,https://yassystem.com/%D8%AE%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87/’ target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ av_uid=’av-1xxmxs’][/av_image]

دانلود خبر: با ماوس خداحافظی کنید