حسابداریتو در سال جدید نو کن، اما به قیمت ۱۴۰۲!

فقط تا ۹ خرداد

نرم افزار مالی یاس سیستم

اولین ابرخودروی سبز جهان با چاپ سه‌بعدی

امروزه خودروهای سبز بیش از گذشته محبوب شده‌اند، اما مراحل تولید این خودروها بسیار آلوده‌کننده است. اکنون یک طراح خودروی آمریکایی برای مقابله با این مشکل از چاپ سه‌بعدی استفاده کرده است. کوین سینگر بنیانگذار شرکت Divergent Microfactories در کالیفرنیا، فناوری چاپ سه‌بعدی خود را برای تولید خودروی Blade، نخستین ابرخودروی پیش‌ساخت مبتنی بر این فناوری در جهان مورد استفاده قرار داده است.

این شرکت با چاپ اتصالات آلومینیوم تولیدی چاپ سه‌بعدی و فیبرهای کربنی، شاسی خودرو را تولید می‌کند که موجب تولید سریع‌تر و همچنین کاهش فضای کمتر برای اتصال و سرهم کردن خودرو در کارخانه تولیدی کوچک خواهد شد.

مراحل تولید مواد و انرژی مصرفی به طور چشمگیری کاهش یافته و ابرخودروی تولیدی دوستدار محیط زیست با کارایی بالا و وزن ۹۰ درصد کمتر از خودروهای سنتی، اما قوی‌تر و محکم‌تر تولید می‌شود.

خودروی Blade با قدرت ۷۰۰ اسب بخار و موتور دوگانه‌سوز (سوخت طبیعی و سوخت بنزینی) طراحی شده که سرعت آن در مدت دو ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. تنها مشکل این خودرو، قیمت اعلام نشده آن است، اما این شرکت برنامه‌ای برای دادن حق امتیاز تولید آن دارد تا به زودی روانه بازار شود.

[av_image src=’https://yassystem.com/wp-content/uploads/2015/11/110315.png’ attachment=’1343′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ styling=” hover=” link=’manually,https://yassystem.com/%D8%AE%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87/’ target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ av_uid=’av-39pnns’][/av_image]

دانلود خبر: اولین ابرخودروی سبز جهان با چاپ سه‌بعدی