حسابداریتو در سال جدید نو کن، اما به قیمت ۱۴۰۲!

فقط تا ۹ خرداد

نرم افزار مالی یاس سیستم

سال جدید، رویکردی جدید، حرکتی تازه

 

با شروع سال جدید، پروژه مهندسی مجدد برای تدوین یک استراتژی موفق به منظور ارتقاء و توسعه سطح خدمات و محصولات و همچنین ارتقای برند آرک برای افزایش بهره وری و رضایتمندی بیشتر مشتریان شروع شد.

ضرورت داشتن نقشه راه دقیق برای موفقیت در بازار

مهندس امیرحسین طباطبایی” مدیرعامل شرکت آرک در نشستی که برای تشریح این طرح برگزار شد، اظهار کرد: برای ادامه و توسعه یک کسب و کار و موفقیت در بازار نیاز به نقشه راه دقیق و برنامه ریزی شده است.

وی در این خصوص افزود: شرکت آرک برنامه ریزی برای مواجهه با تغییرات جدید و ایجاد آمادگی برای بهره برداری بهینه از فرصت های پیش رو را از سال گذشته آغاز کرده است تا بتواند علاوه بر حفظ جایگاه فعلی از فرصت های آتی به بهترین شکل بهره مند شود.

در این رابطه و با توجه به اهمیت ویژه توسعه بازار که از برنامه های اصلی شرکت آرک در سال ۹۵ محسوب می شود، تفاهم نامه ای بین شرکت آرک و شرکت راهبران مدیریت نوین به مدیریت پروفسور سید صدر الدین نجاتی گیلانی و خانم دکتر رازقی امضاء شد.

تاکید آرک بر ارائه محصولات و خدمات با ارزش

مهندس محمد عسکری طباطبایی” رئیس هیات مدیره شرکت آرک نیز اصلی ترین هدف تفاهم نامه حاضر را، تدوین استراتژی و برنامه اجرایی برای ارتقای سطح برندینگ و همچنین مهندسی مجدد در تفکر سازمانی دانست.

وی خاطر نشان کرد: در سال ۹۵  کسب و کارهایی پیشرو خواهند بود که مشتری محور بوده و با تعامل و ارتباط نزدیک با بازار هدف، محصولاتی با کیفیت و متمایز در جهت نیاز مشتریان تولید کنند.

با توجه به این نکته که امروزه مشتریان ارزش ها را خریداری می کنند، نه کالا یا خدمات را، بنابراین یکی از اهداف این همکاری، برنامه ریزی برای ارائه محصولات و خدمات با ارزش بوده و کلیه توان اجرایی شرکت در این جهت خواهد بود.

در این خصوص نقش کارکنان به عنوان سرمایه های انسانی بسیار حائز اهمیت است و سازمان ها باید برای ارتقای سطح علمی و اجرایی کارکنان خود به سمت بهره ور شدن تلاش کنند.

[av_image src=’https://yassystem.com/wp-content/uploads/2016/04/IMG_1012.jpg’ attachment=’1973′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ av_uid=’av-4a8t7k’][/av_image]

سنجش توانایی کارکنان برای افزایش بهره وری

در ادامه جلسه “پروفسور صدرالدین نجاتی” عنوان کرد: با یک برنامه ریزی منسجم و فشرده و با استفاده از آخرین متدهای سنجش توانمندی و تست های تخصصی، توانایی هر یک از کارکنان شناسایی شده و مسئولیت هایی متناسب با توانمندی به کارکنان واگذار و یک ساختار سازمانی موثر و پاسخگو ایجاد خواهد شد.

لازم به ذکر است پروفسور نجاتی، پروفسور مدیریت استراتژیک از دانشگاه تی ساید انگلستان، پروفسور کامل بازرگانی و تجارت عمومی از دانشگاه لینکلن شایر انگلستان و برنده جایزه سلطنتی انگلستان در مدیریت استراتژیک و خانم دکتر رازقی دارای دکترای مدیریت بازرگانی- بازاریابی از دانشگاه شهید بهشتی هستند.

[av_image src=’https://yassystem.com/wp-content/uploads/2015/11/110315.png’ attachment=’1343′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ styling=” hover=” link=’manually,https://yassystem.com/%D8%AE%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87/’ target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ av_uid=’av-2n0ly8′][/av_image]