حسابداریتو در سال جدید نو کن، اما به قیمت ۱۴۰۲!

فقط تا ۹ خرداد

نرم افزار مالی یاس سیستم

تفاوت نرم‌ افزارهای حسابداری تحت‌ وب و آفلاین

نرم‌افزارهای حسابداری تحت‌وب - یاس سیستم

بررسی نرم‌ افزارهای حسابداری تحت‌ وب و آفلاین

در سال‌های اخیر و با توسعه اینترنت، دامنه کاربرد نرم‌افزار حسابداری ابری گسترش یافته است. امروزه بسیاری از کسب و کارها از نرم‌افزارهای حسابداری تحت‌وب برای مدیریت امور مالی خود استفاده می نمایند.
از ویژگی‌های این نرم افزارها می توان به موارد ذیل اشاره نمود‌‌‌:

• استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری تحت‌وب ، بدون محدودیت در زمان و مکان
• ایجاد امنیت بالا در اطلاعات
• عدم محدودیت در‌استفاده چند کاربره
• عدم نیاز به نصب نرم افزارهای خاص
• عدم نیاز به سخت افزار با امکانات بالا

سپس به تشریح هریک از این موارد خواهیم پرداخت تا بیشتر از پیش با مزایای استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری تحت‌وب آشنا شویم.

 

  • استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری تحت‌وب ، بدون محدودیت در زمان و مکان

یکی از برترین مزایای نرم‌افزارهای حسابداری تحت‌وب ، عدم داشتن محدودیت مکانی و زمانی است . بدین معناکه از هرکجای دنیا و در هر زمان، می توان تنها با وصل شدن به اینترنت ، به اطلاعات، دسترسی یافته و براحتی گزارشگیری نمود. این موضوع می تواند مدیران را در تصمیم گیری آسوده خاطر ساخته و سبب تسریع در فرآیند عملیات حسابداری و اطلاع رسانی شود.

این مزیت سبب می شود تا آخرین و جدید ترین اطلاعات؛ همواره قابل دسترسی باشند. حتی با این ویژگی مدیران می توانند در هر لحظه عمکرد کارکنان خود را تحت نظر داشته باشند. نرم افزار یاس سیستم یکی از آن دسته نرم افزارهایی است که با ایجاد کاربران تحت وب ، ورود اطلاعات و اخذ گزارشات حرفه ای را سهولت و سرعت بخشیده است .

 

تفاوت نرم‌ افزارهای حسابداری تحت‌ وب و آفلاین

تفاوت نرم‌ افزارهای حسابداری تحت‌ وب و آفلاین را در یاس سیستم بخوانید

 

  • امنیت بالا دراطلاعات

نرم افزارهای تحت وب بدلیل داشتن پسورد اختصاصی برای هر کاربر، دارای امنیتی بالا برای حفاظت از اطلاعات می باشند.

کاربران تنها با داشتن پسورد شخصی خود می توانند با دسترسی های تعریف شده در سیستم ، در هر زمان و در هر مکان از طریق اینترنت ، ارتباط بر قرار نموده و براحتی داده های خود را ثبت نمایند. یکی دیگر از نمونه های امنیت بالای اطلاعات د‌راین نرم افزارها، تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات می باشد.

این نرم افزارها در ساعاتی مشخص بصورت روزانه؛ از اطلاعات موجود ، نسخه پشتیبان تهیه می نمایند. نرم افزار یاس سیستم یکی از برترین نرم افزارهایی است که در این راستا، امنیت بالایی را برای اطلاعات کاربران خود تهیه نموده است .
امکان تعیین حقوق دسترسی برای کاربران تحت وب، راه دیگری برای افزایش امنیت اطلاعات می باشد. با این روش می توانیم دسترسی غیر لازم برای کاربران را بسته و وظایف آنان را تفکیک نماییم.

 

  • عدم محدودیت دراستفاده چند کاربره

در‌‌این نرم افزارها، برحسب نیاز و با توجه به تنوع و حجم داده های قابل ثبت، می توان کاربران متعددی را تعریف و برایشان با ایجاد رمز عبوری اختصاصی ؛ دسترسی ایجاد نمود. تعداد کاربرانی که بصورت همزمان می‌توانند با نرم‌افزارهای حسابداری تحت‌وب کارکنند، نامحدود می باشد.

 

  • عدم نیاز به نصب نرم افزارهای خاص

با توجه به اینکه کاربران با استفاده از اینترنت می توانند براحتی با نرم‌افزارهای حسابداری تحت‌وب خود کارکنند، تنها کافیست یک مرورگر بر روی سخت افزار مورد نظر نصب نمایند.
عدم نیاز به نصب نرم افزارهایی خاص جهت کار با نرم افزارحسابداری تحت وب؛ یک مزیت بسیار بالا برای کاربران می باشد که از انجام هزینه های اضافی آنها را مصون می دارد.

 

تفاوت نرم‌ افزارهای حسابداری تحت‌ وب و آفلاین

نرم‌ افزارهای حسابداری تحت‌ وب عدم نیاز به سخت افزار با امکانات بالا را در یاس سیستم بخوانید

 

  • عدم نیاز به سخت افزار با امکانات بالا

بدیهی است که وقتی کاربران برای استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری تحت‌وب تنها به اینترنت و اتصال به مرورگر نیاز داشته باشند، از نظر سخت افزاری نیز محدودیتی نداشته و مدیران کسب و کار بدون داشتن دغدغه درجهت خرید سخت افزار های پیشرفته و گرانقیمت ، ازخرید این نرم افزارها استقبال می نمایند.

مدیران و حسابداران می توانند با استفاده از هر سیستم الکترونیکی هوشمند مانند تبلت، موبایل، لپ تاپ ؛ براحتی به این نرم افزارها متصل شده و از گزارشگیری اطلاعات بروز رسانی شده؛ لذت ببرند و هرگز کارشان بدلیل خرابی سیستم ، اختلالات ناشی از آلودگی _های ویروسی و انواع مشکلات سخت افزاری ، به تعویق نمی افتد.

یکی از نرم افزارهایی که چنین سهولتی را برای کاربران خود ایجاد نموده ، نرم افزار یاس سیستم می باشد.

نرم‌افزارهای حسابداری آفلاین(تحت ویندوز) ، نرم افزارهایی هستند که می بایست ابتدا بر روی یک سیستم الکترونیکی تحت ویندوز ، مانند کامپیوتر و یا لپ تاپ نصب شده و برای نصب نیز نیاز به نرم افزارهایی بعنوان پیش نیاز دارند.

جهت استفاده چند کاربره از این نرم افزارها ، برای هر کاربر می بایست یک سخت افزار مناسب در نظر گرفت که کسب و کار را مجبور به تحمل هزینه های سنگین می نماید .

البته در مناطق و شهر هایی که سیستم اینترنتی آنها دچار اختلال و کندی می باشد و امکان استفاده بصورت کاربر تحت وب موجود نیست . بهترین روش ، استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری آفلاین (تحت ویندوز) می باشد . نرم افزار یاس سیستم ، یکی از نرم افزارهایی است که می تواند علاوه بر ایجاد کاربران تحت وب، کاربران آفلاین ، نیز داشته باشد.

بعبارتی دیگر، سروری که حاوی نرم افزار اصلی و دیتای آن بوده و در مرکز قرار گرفته است و سایر کاربران از طریق شبکه به آن متصل می شوند . این روش ، بهترین گزینه، درصورت وجود مشکلات اینترنتی می باشد. برای ایجاد امنیت اطلاعات موجود در سرور ، روزانه در ساعات تعیین شده ، سیستم بصورت خودکار از اطلاعات نسخه پشتیبان تهیه نموده و آن را ذخیره می نماید.

با گسترده شدن کسب و کارها و پیشرفته‌تر شدن ابزارها و همچنین دسترسی راحت به اینترنت، نرم افزار حسابداری ابری یاس می‌تواند برای کسب و کارهایی که می‌خواهند از هر جایی به نرم افزار مالی خود دسترسی داشته باشند و با هر ابزاری، مثل موبایل، تبلت و … با نرم افزار خود کار کنند، پیشنهاد خوبی است. هرچند در قیاس با نرم‌ افزار حسابداری شرکتی یا فروشگاهی، مزایای استفاده از نرم‌ افزار حسابداری ابری از منظر تنوع دسترسی، یک عامل جذاب است اما سایر مزایای یاس ابری موجب تجربه متمایزی است که پیشنهاد می‌گردد حتما از این لذت بهرمند شودید.

نرم‌افزار حسابداری تحت وب معمولا به روش‌های مختلفی ارائه می‌شود که هر کدام مزایا و طبعا معایبی برای مصرف کننده دارند. بین این سرویس ها، SaaS متداول‌ترین روش برای نرم افزارهای کاربردی مثل نرم افزارهای مالی است، اما روش های دیگری نیز ایجاد شده تا محدودیت‌های روش SaaS را بپوشاند.

نرم افزار حسابداری یاس سیستم ، با ایجاد راه کارهای مختلف ، همواره‌ کاربران را در راستای غلبه بر مشکلات و تهدیدات جانبی ، یاری می نماید تا هر روز ، در راستای رسیدن به اهداف استراتژیک خود، گامی بلندتر بردارند.