نقش گزارشات نرم افزار مدیریت انبار در تصمیمات استراتژیک

نرم افزار مدیریت انبار یاس سیستم

نرم افزار انبار و حسابداری

نرم افزار مدیریت انبار

تمامی مدیران بنگاه های تولیدی، بدرستی براین باورند که انبار، قلب کارگاه تولیدی است. بنابراین دقت و صحت درج اطلاعات در انبار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. نرم افزار مدیریت انبار و حسابداری یاس سیستم، گزارشات دقیقی را در خصوص بررسی اطلاعات انبار در اختیار کاربران قرار داده است. عمده این گزارشات بشرح ذیل می باشد.

 

گزارش رسید انبار:

این گزارش می تواند بر اساس فیلترگروه و نام انبار و یا کالا ، به تفکیک طرف حساب و یا هزینه ها و نیز اسناد ثبت شده در حالات گروهی ، لیستی ، عوامل هزینه و یا به جمع کالاو غیره تهیه گردد.

تمامی گزارشات می تواند خروجی بصورت چاپ، فایل PDF و نیز فایل اکسلی داشته باشد.

 

 

نقش گزارشات نرم افزار مدیریت انبار در تصمیمات استراتژیک

یاس سیستم:نقش گزارشات نرم افزار مدیریت انبار در تصمیمات استراتژیک

 

گزارش حواله انبار:

در این گزارش، حواله های صادر شده به تفکیک شماره سریال کالا ، مرکز هزینه و به تفکیک کالاهای عادی و تجمعی و یا همه کالاها، بنمایش درآمده و می– تواند به صورت گروهی ، لیستی ، … ، به تفکیک مرکز هزینه و غیره ، را نمایش داد.

 

فرم گزارش حواله انبار

فرم گزارش حواله انبار

برگشتی مرکز هزینه :

این گزارش به کاربران کمک می کند تا گزارش برگشت از مرکز هزینه را بر اساس نوع انبار ، مرکز هزینه و یا شماره سریال و یا حتی نام عودت دهنده دریافت نمایند.

 

فرم گزارش برگشتی مرکز هزینه

فرم گزارش برگشتی مرکز هزینه

دیگر ویژگی های یکی از ویژگی های نرم افزار مدریت انبار

گزارشات فصلی خرید:

این گزارش به کاربران کمک می کند تا براحتی میزان خریدها را به تفکیک تاریخ ، نوع و مقدار کالا و ریال آن در بازه های فصلی مرتبط را جهت تهیه گزارشات فصلی و ارزش افزوده بنمایش درآورند.

گزارش رسید از تولید:

در این گزارش مدیران و حسابداران می توانند لیست کلیه محصولاتی که تکمیل شده و از خط تولید به انبار محصول انتقال یافته اندرا به تفکیک فرمول ساخت، شماره سریال ، مرکز هزینه و سایر شاخص های مربوطه بنمایش در آورند. این گزارش کمکی جهت ردیابی سریال کالاها و تکمیل آنها می باشد.

 

فرم گزارش رسید تولید

فرم گزارش رسید تولید

گزارش حواله فروش در نرم افزار مدیریت انبار 

دراین گزارش لیست حواله فروش ها به تفکیک شماره سریال، طرف حساب ، کالاها بنمایش در می آید . دراین گزارش امکان مقایسه حواله فروش ها و فاکتورها صادره موجود بوده و حتی می توان مغایرت مقداری حواله فروش ها و فاکتور ها را نیز گزارش گیری نمود.

 

فرم گزارش حواله فروش در نرم افزار مدیریت انبار

فرم گزارش حواله فروش در نرم افزار مدیریت انبار

 

گزارش برگشتی حواله فروش

در این گزارش لیست حواله های برگشت از فروش به تفکیک انبار ، شماره مرجوعی ، شماره سریال و طرف حساب و غیره بنمایش در می آید.

 

فرم گزارش برگشتی حواله فروش

فرم گزارش برگشتی حواله فروش

نرم افزار مدیریت انبار

گزارش گردش سنواتی:

دراین گزارش کاربران می توانند درحالت کاردکس انبار و یا گردش طرف حساب و گردش مرکزهزینه و یا پروژه ، بر اساس کالاو یا تکفیک طرف حساب بدون درنظر گرفتن دوره، دربازه های زمانی فراتر از یک دوره مالی ، گزارشی بحالت ریز اسناد و یا خلاصه مقداری –ريالی و یا خلاصه ريالی را بنمایش درآورد.

 

فرم گزارش گردش سنواتی

فرم گزارش گردش سنواتی

گزارش حواله های انبار به انبار :

 

در نرم افزار حسابداری یاس سیستم کاربران می توانند بسادگی گروهی از کالاها و یا یک کالا را با یک دکمه از انباری به انبار دیگر انتقال دهند. این گزارش ، می تواند لیست کالاهای انتقال یافته بین انبارها را بر اساس شماره و تاریخ و یا نوع کالا به صورت گروهی ، لیستی و یا جمع کالا بنمایش در آورد.

 

فرم گزارش حواله های انبار به انبار

فرم گزارش حواله های انبار به انبار

گزارش برگشتی رسید انبار:

نرم افزار یاس سیستم ، با استفاده از این گزارش لیست کالاهای برگشت از خرید را با فیلتر شماره مرجوعی ، تاریخ ارجاع، نام طرف حساب و یا کد کالا در حالات گروهی، لیستی و یا گزارش به جمع کالا  به کاربران و مدیران ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *