چگونه رشد کسب و کار خود را چند برابر کنیم؟

برندینگ برای کسب‌وکارهای کوچک به همان اندازه مهم است که برای کسب‌وکار‌های بزرگ اهمیت دارد.

در واقع بسیاری از برندهای شرکت‌های بزرگ سعی می‌کنند تا شبیه شرکت‌های کوچک به نظر برسند تا بتوانند برای مصرف‌کنندگانی که ترجیح می‌دهند از برند‌های مستقل حمایت کنند، جلب توجه کنند.

راهکارهایی را برای بهبود هویت برند شما بیان می‌کند:

خیلی از صاحبان کسب‌وکار بر این باورند که برندسازی یک امر ضروری در کسب‌وکار آنهاست ولی شمار چشمگیری از آنها دلیل این امر را نمی‌دانند.

آنها به رابطه مستقیمی بین موفقیت کسب‌وکار و داشتن برندی قوی پی برده‌اند و اشتیاق دارند که برندی بسازند که راه رسیدن به موفقیت را برای آنها آسان کند و همچنین آنها فهمیده‌اند که برندسازی فقط در داشتن لوگو یا اینکه چگونه کسب‌وکارشان را جلوه دهد خلاصه نمی‌شود. اما تعداد بسیار کمی متوجه شده‌اند که برند‌های موفق، برندسازی را در کانون توجه (شاهرگ) کسب‌وکار خود قرار می‌دهند. تا آنجا که در خیلی از موارد شما می‌توانید از واژه برند جایگزین کسب‌وکار استفاده کنید.

در اینجا ۱۰ راهنمایی وجود دارد که چگونه برای کسب‌وکار خود برندسازی موفقیت‌آمیز را انجام دهید:

با تعریف کردن برند خود شروع کنید. محصول یا خدمتی که شما ارائه می‌دهد و جایگاهی را که کسب‌وکارتان در بازار دارد را مرور کنید و نگرانی‌های احساسی و عقلایی که مشتریان شما دارند را در نظر داشته باشید. این هویت برند شما است که باعث ارتقای کسب‌وکار شما می‌شود.

هنگام برندسازی خودتان را در جایگاه مخاطب قرار دهید. هر یک از ما کاراکتر شخصیتی مجزایی داریم که از باورها و ارزش‌ها و اعتقادهای متمایز از یکدیگر ساخته شده که مشخص می‌کند ما چه کسی هستیم و با چه کسانی ارتباط داریم.

مواردی که کسب‌وکار شما را هدایت می‌کند در نظر بگیرید. بر چه باوری هستید؟ هدف اصلی چیست؟ و قهرمانان این برند چه کسانی هستند؟ با این موارد می‌توان جایگاه احساسی برند را ایجاد کرد و هویت و کاراکتری برای ارتباطات برند به وجود آورد.

هدف خود را روابط طولانی مدت با مشتریان قرار دهید. طوری برخورد نکنید که سطح انتظارها از شما بالا برود و در نهایت با عملی نشدن خواسته‌ها بد قول شوید. می‌توانید با صادق بودن، یک حس اعتماد بین خود و مشتریان ایجاد کنید و هویت سازمان خود را حفظ کنید. آگاه باشید که شرکت شما دارای چه هدفی است و چه ارزش‌هایی شما را به این سمت سوق می‌دهند.

برای صحبت با مشتریان خود لحنی مصمم و تن صدای یکنواختی را انتخاب کنید. این به شما کمک می‌کند که شخصیت و هویت کسب‌وکار خودتان را مستحکم کنید و در نتیجه عرضه محصولات آسان‌تر شده و مشتریان دقیقا می‌دانند که چه انتظاری را باید از محصول یا خدمات شما داشته باشند.

یک مطلب را با روش یکسان چند بار پشت سر هم تکرار نکنید. در کارتان از پیام‌های کلیدی که یک منظور را می‌رساند و با هم مرتبط است و ماهیت منسجم دارد به نوبت استفاده کنید.

سعی نکنید که تقلیدی از برندهای معروف و بزرگ باشید. سعی کنید هویت مشخص خودتان را حک کنید. در حقیقت سازمان‌های مستقل می‌توانند وضعیت خودشان را برای جذب کردن مشتریانی که به دنبال کالایی با اصالت‌تر و معتبرتر هستند، ارتقا بخشند.

خلاق باشید و شجاعانه بر چیزی که باور دارید پافشاری کنید.

همیشه در برقراری ارتباط با مشتریان خود نام تجاری و برندتان را در نظر بگیرید.

زدن لوگو روی همه چیز یک راه قدیمی است و دیگر موثر نیست.

برندینگ آینده‌‌ای جذاب و متغیر خواهد داشت. با اهمیت دادن و از سر بازنکردن مشتری به او احترام بگذارید. چالش‌سازی کنید و اجازه دهید مشتریان خودشان برای کشف برند شما قدم بردارند. این یک راه مناسب برای کسانی است که علاقه دارند دانسته‌های خود را با دیگران در میان بگذارند.

برگرفته از سایت آی تی ایران

[av_image src=’https://yassystem.com/wp-content/uploads/2015/11/110315.png’ attachment=’1343′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ styling=” hover=” link=’manually,https://yassystem.com/%D8%AE%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87/’ target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ av_uid=’av-2pqz93′][/av_image]

 

دانلود مقاله: چگونه رشد کسب و کار خود را چند برابر کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *