حسابداریتو در سال جدید نو کن، اما به قیمت ۱۴۰۲!

فقط تا ۹ خرداد

نرم افزار مالی یاس سیستم

میخواهید کسب و کارتان را گسترش دهید؟ همراه شوید . . .

بسیاری از افراد موفق در کسب وکار ابتدای فعالیت تجاری خود را با کسب و کارهای کوچک شروع کردند و به مرور به روشهای مختلف آن را بسط و گسترش دادند. نقطه مشترکی که تمام صاحبین موفق کسب و کارها دارند این است که یک تصویر ذهنی مثبتی در خصوص آینده کسب و کار خود هر روز ایجاد و مرور میکنند. خیلی از ما این جمله برایمان آشنا است :” به هدفت فکر کن ” .

ما به شما کمک میکنیم تا هر روز یک قدم به هدف خودتان نزدیک شوید .

۱-مرزهایتان را به حرکت درآورید.

اهداف بهترین عامل جهت مشخص کنید بر روی چه عواملی تمرکز کنید  و میزان پیشرفت کارخود را اندازه گیری کنید. اهداف شما مرزهای حرکتتان را برای رسیدن به هدف مطلوب گسترش میدهد و کمک می کند تا ریسک های پیشروی کسب و کارتان را شناسایی کنید. هرچه بیشتر خود را به چالش بکشید اهداف بیشتری را در بلند مدت بدست می آورید. این کار دقیقا تقسیم بندی اهداف بلند مدت و کوتاه مدت در کسب و کارتان است. به کمک این اهداف، کسب و کار شما یک گام به هدف مطلوب نزدیک تر میگردد .

۲- اولویت در برنامه سرویس مشتریان خود قرار دهید .

تمرکز خود را بر روی مشتریان افزایش دهید . همه ما میدانید مشتری راضی منجر به کسب درآمد بیشتر میگردد .تمرکز خود را بر روی رضایت مندی مشتریان بیشتر کنید. وقتی شما به دنبال کسب رضایت مشتری در کسب و کارتان باشید به خوبی نیازمندی های بازار و مشتریان را درک کرده و باعث بهبود کسب و کارتان می شوید.

۳- به یادگیری در حوزه کسب و کارتان مشغول باشید.

اصلا نباید برایتان اهمیت داشته باشد که اکنون و در این زمان چقدر موفق هستید باید هر روز و هر لحظه به دانش خود در محیط و پیرامون اطراف کسب و کارتان بیافزاید. حتی اگر فرصت کافی جهت شرکت در کلاس ها را ندارید میتوانید از سایر روشهای موجود استفاده کنید و دانش خود را به روز کنید. همیشه با یادگیری یک مطلب جدید میتوانید تغییراتی در کسب و کارتان ایجاد کنید که سبب راه میانبری برای رسیدن به هدف مطلوب کسب و کارتان گردید.

۴- بهره وری خود را افزایش دهید.

همه ما گاهی اوقات متوجه میشویم کارهایمان تکراری شده و در طول روز یک کار مشخص را انجام میدهیم . یک مدیر موفق باید بتواند روشهای جدید برای انجام درست کارها و وظایف پرسنل خود پیشنهاد دهد .

۵- با دنیای تکنولوژی و فناوری اطلاعات همگام شوید.

یک مدیر موفق کسی است که بتواند کسب و کارخود را با آخرین تغییرات تکنولوژی همگام و از بروزترین فناوری ها و سیستم ها نرم افزاری برای کسب و کارخودش استفاده کند. گاهی اوقات یک سیستم نرم افزاری در  تصمیم گیری های خرد  و کلان مدیران از بسیاری از مشاوران توانمند موثرتر است .

از امروز با به کارگیری روزانه یکی از موارد بالا سعی کنید کسب و کارتان را گسترش و بهبود ببخشید . یادتان باشد همه شرکتهای بزرگ و موفق دنیا از یک کارگاه کوچک به اندازه اتاق کار شما شروع کردند .

یاس، نرم افزاری است که با توانمندی های خود، کمک درخور توجهی را به توسعه کسب و کار شما ارائه می نماید. برای اطلاع  بیشتر کلیک کنید . . .

برگرفته از سایت: about.com

ترجمه شده توسط: ستاره مهاجر

[av_image src=’https://yassystem.com/wp-content/uploads/2015/11/110315.png’ attachment=’1343′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ styling=” hover=” link=’manually,https://yassystem.com/%D8%AE%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87/’ target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ av_uid=’av-287jrk’][/av_image]

 

دانلود مقاله: می خواهید کسب و کارتان را گسترش دهید؟ همراه شوید . . .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *