حسابداریتو در سال جدید نو کن، اما به قیمت ۱۴۰۲!

فقط تا ۹ خرداد

نرم افزار مالی یاس سیستم

نقش تبلیغات در بازار امروز

بزرگ‌ترین سوالی که برای فیس بوک بعد عرضه اولیه سهام وجود داشت این بود که آیا می‌تواند بخش تبلیغات پر درآمدی داشته باشد یا خیر. جواب این سوال خیلی زود مشخص شد و حالا تبلیغات، ۸۳ درصد از کل درآمد این شرکت را تشکیل می‌دهد.

بزرگ‌ترین مشکل اسنپ(شرکتی آمریکایی در حوزه شبکه های اجتماعی)، فیس بوک است! رقابت بین این شبکه‌ها زیاد است و این شرکت تحت فشار زیادی از طرف فیس بوک و اینستاگرام قرار دارد که برخی از بهترین قابلیت‌های اسنپ را کپی می‌کنند.

اما مسئله اصلی این است که اسنپ با وجود چنین فضای رقابتی شدیدی نباید نا امید شود. این شرکت تنها چند سال عمر دارد و کسب و کار تبلیغاتی این شرکت بسیار نوپاست. مسئله اصلی که وجود دارد، تعداد کاربران این شبکه است که رشد کمی دارد. دلیل این رشد کم از یک طرف به خاطر وجود شرکت رقیب، فیس بوک است و از طرف دیگر به دلیل مخالف مدیر عامل این شرکت- Evan Spiegel–  تکنیک‌های افزایش کاربر مانند Push Notifications توسط این شبکه اعمال نمی‌شود.

شرکت‌هایی که بخش تبلیغات به عنوان اصلی‌ترین بخش کسب و کار آنها محسوب می‌شوند باید رشد مداوم و نسبتا سریعی داشته باشند. شرکتی مانند فیس بوک به این هدف رسیده و شرکتی مانند اسنپ امیدوار است برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *