حسابداریتو در سال جدید نو کن، اما به قیمت ۱۴۰۲!

فقط تا ۹ خرداد

نرم افزار مالی یاس سیستم

چگونه قدرت رقابتم را افزایش دهم؟

همیشه وقتی به افراد اطراف خودم نگاه میکردم باخودم میگفتم ” چطور میشه فلانی به تمام اهدافش یکی پس از دیگری میرسد . تمام پله های موفقیت را طی میکنند.”

وقتی عملکرد یکسال قبل خود  را بررسی میکردم تا به الان یادم نمیاد من تصمیمات خوبی را در طول روز گرفته باشم و حتی کار ساده تنظیم لیست روزانه وظایف را پر کرده باشم .

به عبارت بهتر اصلاً برنامه خاصی نداشتم و همیشه به عبارت ” هرچه پیش آید خوش آید ” معتقد بودم  و امروز بعد از رعایت یکسری موارد جزئی در زندگی به بهره وری خوبی رسیدم و همیشه فکر میکنم چرا باید اینقدر نگران باشم وقتی زندگی به صورت مرتب به من فرصت بهتر بودن را میدهد . فقط باید عمل کنم .

تمرکز کنید بر روی اهدافتان . فقط و فقط هدفتان .

اگر در زندگی اهدافتان را مشخص نکنید هیچ گاه نمیتوانید بگوئید از زندگی چه میخواستید .سپس اهدافتان را اولویت بندی کنید . اولویت بندی به شما کمک میکند تا به اهدافتان دست یابید .

آیا خودتان را میشناسید ؟

باید با خودتان صادق باشید . وقتی بدانید شما چه توانایی دارید و قادر به انجام چه کارهایی هستید خیلی بهتر و آسانتر به انجام امور خود میپردازید . این دقیقا به این عبارت ختم میشود که ” من میدانم به چه چیزی احتیاج دارم پس برای رسیدن به آن تلاش میکنم “

کارتان را به اتمام برسانید .

با انجام سه مورد بالا شما با انگیزه بیشتری به کارها و وظایف محوله خود میپردازید . اولویت بندی کارها سبب میشود شما کارها را بهتر از هرکس دیگری انجام دهید .

کارتان را دوست داشته باشید .

وقتی کارتان را دوست داشته باشید گذر زمان را اصلا متوجه نمی شوید .همه ما اگر کارمورد علاقه خودمان را انجام دهیم اصلاً متوجه گذر زمان و میزان انرژی که برای تمام شدن آن گذاشتیم نمی شویم .تا به حال دقت کردید ما برای کارهایی که به آنها علاقمند هستیم ضرب العجل مشخص میکنیم .

حال اگر کاری به شما محول شده است که از انجام آن لذت نمیبرید به شما پیشنهاد میکنم برای خود پاداشی در نظر بگیرید . همه ما به دنبال گرفتن یک جایزه و پاداش خوب هستیم .

خلاق و انعطاف پذیر و سازگار باشید . شما میتوانید .

همه ما عادت کرده ایم که صرفاً انجام دهندگان خوبی باشیم تا به ما نگویند کاری انجام نمیدهیم . بهتر است تمرین کنیم که اگر شما جای رئیس خودتان بودید این کار را انجام میدادید یا خیر ؟ خلاقیت به شما کمک میکند تا روشهای بهتری را در انجام کارها ایجاد کنید.

همه با باید تلاش کنیم بهره وری خود را در محیط کسب و کار و حتی زندگی شخصی خود افزایش دهیم . یک مدیر میتواند با شناسایی توانایی  کارمندان  خود به افزایش بهروری آنها و سازمان خود کمک کند.

برگرفته از سایت: www.entrepreneur.com

ترجمه شده توسط: ستاره مهاجر

[av_image src=’https://yassystem.com/wp-content/uploads/2015/11/110315.png’ attachment=’1343′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ styling=” hover=” link=’manually,https://yassystem.com/%D8%AE%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87/’ target=’_blank’ caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ av_uid=’av-2ucfy6′][/av_image]

 

دانلود فایل چگونه قدرت رقابتم را افزایش دهم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *