حسابداریتو در سال جدید نو کن، اما به قیمت ۱۴۰۲!

فقط تا ۹ خرداد

نرم افزار مالی یاس سیستم

کیفیت، بارزترین شاخص یاس خواهد بود

“مهندس امیرحسین طباطبایی” در جلسه روز گذشته که با حضور مدیران ارشد شرکت برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت تولد محصولی جدید با عنوان “یاس” ، کیفیت را یکی از بارزترین شاخص های “یاس” خواند و تاکید کرد: در سال ۹۵ تمام توان و همت شرکت در راستای ارائه محصولات و خدمات با کیفیت خواهد بود.

وی اظهار کرد: قطعا کیفیت امری فراموش نشدنی بوده و در بازار رقابتی امروز، سازمانی موفق خواهد بود که محصولات و خدمات متمایز و با کیفیت ارائه کند.

مهندس طباطبایی همچنین افزود: “یاس” حاصل تجربه بیش از ۲ دهه حضور در عرصه تولید نرم افزار و همچنین استفاده از تجربیات و نظرات ارزشمند مشتریان، نمایندگان و مشاوران است و بر همین اساس می تواند بستر امنی برای مدیریت اطلاعات در شرکت های کوچک و چابک باشد.

[av_image src=’https://yassystem.com/wp-content/uploads/2016/04/photo_2016-04-25_22-57-09.jpg’ attachment=’2044′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’no-animation’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ av_uid=’av-2elyy3′][/av_image]

محصول “یاس” اواخر سال ۹۴ و پس از طی ۶ مرحله کنترل کیفیت، به بازار عرضه شد. “یاس ” برای کسب و کارهای کوچک طراحی و تولید شده و در کلیه مراحل تولید آن از آخرین استاندارهای تولید نرم افزار استفاده شده است. در حال حاضر یاس شامل سیستم های حسابداری مالی، انبار و تامین، حقوق و دستمزد، فروش، صندوق، بودجه و صنعتی است.